رگ نوشت های پودر سنگ

از دل زاده شدم چنان کولیان زمین و زمینیان را در نوردیدم از سنگ شدم .... پودر شدم

رگ نوشت های پودر سنگ

از دل زاده شدم چنان کولیان زمین و زمینیان را در نوردیدم از سنگ شدم .... پودر شدم

استباه من


ازدواج=اشتباه

یا

ازدواج من = اشتباه

یا

اشتباه من= ازدواج


خسته ام

و به کمک نیاز دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
استاد اشتباهی چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ق.ظ

سلام دلزاد نازنین. خوب هستی
بله که یادم هست.. بسیار خوب هم..
در یکی از پستهام که در مورد دوستانم بود.. اسم شما یکی از بهترین قسمتهاشه
دلم گرفت از کامنتت از وقتی خوندمش خیلی به فکرتونم... نمیشه هیچ کاری کرد؟ کاش قبل از هر تصمیمی راههای مختلفی که هستند رو هم امتحان کنی... تا بعدها دلت نگیره... کاش کمکی از دستم ساخته بود.. کاش

Maryam شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ق.ظ

Ba khundane neveshtehat ashk too chew am jam shod,man 24 salame va yeuz ke kheiliam door mist nazdik bood eshtebahe toro mortakeb besham,vali didam joz khodam hicks semitone befahme too delay chi migzare,raftamo hare Delano gush dada alanam mibinam zendegi kutah tar az Pune ke SARS masayele kuchik Hamelin chi mono bebazim.barat 2a mikonam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد