رگ نوشت های پودر سنگ

از دل زاده شدم چنان کولیان زمین و زمینیان را در نوردیدم از سنگ شدم .... پودر شدم

رگ نوشت های پودر سنگ

از دل زاده شدم چنان کولیان زمین و زمینیان را در نوردیدم از سنگ شدم .... پودر شدم

سیگار

پایین که می رود 

تصور اینکه دارد سلول هایم را تک تک میکشد

لذت بخش است


اندیشیدن به اینده ای که شاید حتی یک لحظه از بودنم در ان کاسته شود


لذت بخش است


باز هم نمی دانم عشق است یا نفرت!


نفرت از خودم

عشق به تو


عشق به مردن!


نمی دانم چه مرگم است... 


دوست دارم همراه با دود سیگار در فضا محو می شدم


و نباشم...

اصلا نباشم


هیچ کس نیست.


تنها میروم

یک پاکت کنت مشکی

یک فندک

سه هزار و پانصد تومن

تا نخ اخر 

همراه هر نخ می سوزم و دود می شوم

اما لعنت...

تمام نمیشود این جان لعنتی...

...

یک بسته آدامس که بوی سیگار ندهی

خانه

باز هم غذا نمی خورم

وبلاگ

ضعف شدید ناشی از غذا نخوردن چند روزه از پا درم می اورد

خواب

اما مگر این اشوب ها آرام می شوند

مگر این دل ارام میگیرد؟

مگر از توی کثافت خبری می شود؟

لعنت به تو

لعنت به من

نظرات 6 + ارسال نظر
آوا یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:49 ب.ظ

سلام
ممنون که آدرس جدید رو برام گذاشتی

این فقط تو نیستی که دچار افسردگی شدید هستی

یه مدت تو وبلاگ حرفای دلمو مینوشتم اما دیدم نمیزارن هر کسی یه چیزی میگه انتظار داره از من
منم برگشتم به حالت قبل

روزهای تکراری از ۳ روز قبل از عید نشستم گوشه ی خونه فقط یه مهمونی رفتم اقوام میان خونمون میرن بی هیچ چیزی

سوت و کور پروژه های دانشگاهمو تکمیل میکنم منتظرم دوباره تعطیلات تموم بشه عادت کردم به این زندگی غر نمیزنم هیچی نمیگم یه عزیزی میگفت ما زندگی میکنیم زنده هستیم تا به یه عده ی دیگه خوش بگذره تا یه عده ی دیگه راحت زندگی کنن منم زندگیمو گذاشتم رو این حرف موفق باشی هر وقت خواستی با من درد و دل کن من هیچ قصد و قرضی ندارم هر وقت هم احساس کردی دیگه تحمل حرفای منو نداری بگو تا نباشم
لطفا این کامنت رو هم تایید نکن
فعلا.

آوا یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:56 ب.ظ

من وبلاگمو یه بار حذف کردم باید الان میشد ۳ ساله

اما حیف یه کوه خاطره رو حذف کردم الان هنوزم پشیمونم بعد از اینکه وبلاگمو دوباره بازسازی کردم یه آقای ناشناسی تمام صفحات وبلاگمو از اولین پست تا آخرین پستی که بعدش وبمو حذف کردم به صورت ایمیل کامل کامل برام فرستاد خیلی روم تاثیر گذاشت

اصلا فکر نمیکردم برای کسی مهم باشه

بهت پیشنهاد میکنم کتابهای اوشو زرتشت رو مطالعه کنی به دردت میخوره

شهرزاد یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:06 ب.ظ http://hichopoch.blogsky.com

dari khodeto azyat mikoniya

binam دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ق.ظ

salam delzad akhe chet shode to? chera inghad ghamgin? narahat misham kheiliaslan bego az godzila che khabar? (rasti weblogam ro avaz kardam kamel adresesh bala hast ?

نیلوفر یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ب.ظ http://www.my-home.blogsky.com

می فهمم دلواپسی را...نخوابیدن را...دلشوره را...زیاد می فهمم...

Maryam شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ق.ظ

Be andazeye ghamginie to ghamginam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد