رگ نوشت های پودر سنگ

از دل زاده شدم چنان کولیان زمین و زمینیان را در نوردیدم از سنگ شدم .... پودر شدم

رگ نوشت های پودر سنگ

از دل زاده شدم چنان کولیان زمین و زمینیان را در نوردیدم از سنگ شدم .... پودر شدم

طلاق

باکی نیست از تنهایی از بحث های هر روزه از اتفاقات ناگوار متوالی


حراسی نیست از نا مردی ها

از پشت خنجر خوردن ها

از نارفیقی ها

دل شکستن ها


اما عجیب می ترسم از دروغ ها و دو رنگی ها


طلاق 

فقط جدا شدن نیست

بحث ها و دعواهای متوالی و لحظه به لحظه است 

نه فقط با اوکه جدا می شود از تو

با خودت

با اطرافیانت

با زندگیت


علم امروز می گوید طلاق 10 سال ادم را پیر می کند


من می گویم 


رنجی که سینه ام را می فشرد عظیم تر از آن است که از این انگشتان لرزان من خارج شود


نظرات 1 + ارسال نظر
Mary شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ق.ظ

Salam neveshtehat bar am ashnast engar harfe dele mane...Manama az Hamelin boredom hats az khoda

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد