رگ نوشت های پودر سنگ

از دل زاده شدم چنان کولیان زمین و زمینیان را در نوردیدم از سنگ شدم .... پودر شدم

رگ نوشت های پودر سنگ

از دل زاده شدم چنان کولیان زمین و زمینیان را در نوردیدم از سنگ شدم .... پودر شدم

دوستای قدیمی

سلام 

"نقاب" یا همون صابر خودمون


uncreated عزیز


خانه ی نیلوفر (خاطرات یک پروانه ی مرده)



کجایید شما؟؟!؟!! مدت هاست که دنبالتان می گردم. نشانی.... آدرسی.... خبری... من بسیار دل تنگتانم. 


نظرات 6 + ارسال نظر
تریوا دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ق.ظ

یکی از دوستان قدیمی؟؟
خوب شاید آدرس وبش رو عوض کرده

جلسه رسمیست دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ب.ظ http://jalase-rasmist.blogsky.com

گمونم بتونین سرچ کنین تو گوگل و پیداشون کنین

مینا سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:48 ب.ظ http://blackjoker.blogsky.com

سلام
حالتون خویه؟
منم مدت هاست که از صابر بی خبرم ولی توی اخرین پستی که گذاشته بود قبل از فیلتر شدن خداحافظی کرد برای یه مدت ولی قول داد که برگرده و ما هنوز منتظریم

در مورد تک گل آرزوها نوشته بودین
اره گاهی هم ممکنه که یه گل گوشت خوار قسمت ما ادما بشه ولی همون گلها هم چو نیک بنگریم یه زیبایی هایی دارن که جذبمون میکنن

از اشنایی با شما خوشحالم چون یه جورایی جز دوستان قدیمی من هستین

مینا پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:03 ب.ظ http://blackjoker.blogsky.com

سلام
من امروز تونستم بلاگتون رو کامل بخونم
یه چیز جالب هم کشف کردم
این که من و بیشتر دوستای صابر همه شیرازی هستیم


براتون آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم مشکلاتتون خیلی زود حل شن

ارزو یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ق.ظ http://www.mano158.persianblog.ir

فکر کنم تو فیس بوکم بتونید پیداشون کنید

Uncreated سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:16 ب.ظ

علیک سلام...!

خوشحالم کردی و شاد
و البته بسیار دلتنگ
ممنون از هدیه ی بسیار خوبی که به من داده بودی
ممنون
دیگه چی می تونم بگم؟
این روزها اینترنتم خیلی بد شده سرعت پایین و قطعی های مکرر
کامنت گذاشتن برایت چند ساعت طول کشید . دوست دارم بیشتر بیایی و من هم بیشتر کامنت بگذارم.
اما تو بگو
راستی
مواظب خودت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد