رگ نوشت های پودر سنگ

از دل زاده شدم چنان کولیان زمین و زمینیان را در نوردیدم از سنگ شدم .... پودر شدم

رگ نوشت های پودر سنگ

از دل زاده شدم چنان کولیان زمین و زمینیان را در نوردیدم از سنگ شدم .... پودر شدم

انتخاب...

به من می گوید:

""- من این همه درس خوندم حتما باید سر کار برم...

-من با استاد های خوبم کلاس خصوصی می گیرم

-من با دوستام زیاد بیرون میرم(بعضی وقت ها شب هم می مونم خونه دوستام)

-من کلاس های ورزشی زیاد میرم

-دلیلی نداره که من جزئیات زندگی و دوستامو برات بگم""


به تو میگویم:

اصلا تو شوهر می خوای واسه چی؟!؟!



پ.ن. : این دوران نامزدی هم بعضی وقت ها خیلی خوبه ها...

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:42 ب.ظ http://www.manelii.blogsky.com

مگه نامزد داری شوما ؟:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد