رگ نوشت های پودر سنگ

از دل زاده شدم چنان کولیان زمین و زمینیان را در نوردیدم از سنگ شدم .... پودر شدم

رگ نوشت های پودر سنگ

از دل زاده شدم چنان کولیان زمین و زمینیان را در نوردیدم از سنگ شدم .... پودر شدم

اعتراف اشتباه تاوان


من اشتباه کردم
فکر می کردم که جدایی از تو گرچه غیر ممکن، اما منطقی هست فقط و فقط به خاطر اختلاف سن!!! 
من اشتباه کردم
چون فکر کردم که بزرگتر ها و خانواده ها بهترین و درست ترین تصمیم را می گیرند!!!
من اشتباه کردم
چون فکر کردم که عشق یک اشتباست
من اشتباه کردم
چون فکر کردم که می تونم تورا فراموش کنم
من اشتباه کردم
چون فکر کردم که تو هم می تونی منو فراموش کنی
من اشتباه می کردم
چون فکر کردم اگه برم هم تو خوشبخت تری هم من
من اشتباه کردم
چون از خودم نپرسیدم: مگه چند سال زنده ای؟؟  
من اشتباه کردم 
چون اشتباه فکر کردم
من اشتباه کردم
چون مشورت کردم و منطق دیگری را بر باور خودم چیره کردم
من اشتباه کردم 
و تمام مسئولیت اشتباهم به عهده ی خودم است
.
.
.
من اشتباه کردم و تاوان این اشتباه هق هق شبهای من و تو بود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد